تمرین برای پیشرفت در تیراندازی
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

آزمایش غلبه چشم. اگرچه ممکن است دست غالب شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ، اما چشم غالب بر نحوه دیدن ضربه تأثیر می گذارد و بنابراین بر هدف شما تأثیر می گذارد. انجام آزمایش غلبه چشم به شما کمک می کند تا بفهمید کمان را در کدام طرف بدن نگه دارید.
با قرار دادن انگشتان شست و انگشتان دست در کنار هم یک مثلث درست کنید. شیئی را انتخاب کنید که حدود 15 فوت فاصله دارد و آن را در وسط مثلث قرار دهید. چشم چپ خود را ببندید و تعیین کنید که شی در مرکز می ماند یا تغییر مکان می دهد. با چشم راست نیز تست کنید.
چشمی که شی را در مرکز خود نگه می دارد چشم غالب شما است.
این مهم است زیرا آرشه ها به طور خاص طراحی شده اند که باید با دست راست یا چپ نگه داشته شوند ، بنابراین مهم است که بدانید بهترین گزینه برای شماست.
تصویری با عنوان تعظیم تیراندازی با کمان مرحله 14
1
در جایی که دما ثابت باشد نقطه خنک را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، آرشه را به پشت کمد تیره منتقل کنید یا آن را روی یک قفسه ثابت قرار دهید. همچنین می توانید آن را در اتاقی که در طول روز ثابت می ماند رها کنید ، مخصوصاً اگر آن را آویزان یا سوار می کنید. سعی کنید از دمای شدید یا مکانهایی که ممکن است دما در طول زمان تغییر زیادی کند خودداری کنید. [14]
به عنوان مثال ، کمان خود را از بخاری دور کنید

هنگام شروع کار تجهیزات را اجاره کنید یا قرض بگیرید. تجهیزات تیراندازی با کمان گران است و شما نمی خواهید این سرمایه گذاری را انجام دهید تا زمانی که مطمئن شوید که می خواهید به آن پایبند باشید. بسیاری از باشگاه های تیر و کمان تجهیزات را به شما قرض می دهند یا به شما اجاره می دهند. [3]
همچنین می توانید دوست یا آشنایی پیدا کنید که به شما اجازه دهد در حین یادگیری از تجهیزات آنها استفاده کنید.
اگر نمی توانید گزینه های اجاره را در باشگاه های نزدیک خود پیدا کنید ، دریابید که اگر مدتی از تجهیزات استفاده کنید چه نوع سیاست بازگشت را دارند و تصمیم بگیرید که تیراندازی با کمان برای شما مناسب نیست.
تصویری با عنوان شروع تیراندازی با کمان مرحله 7
3
یک کمان را با کوبیدن مناسب انتخاب کنید. پونداژ ، که وزن کششی نیز نامیده می شود ، توصیف کننده وزن مورد نیاز برای عقب کشیدن رشته کمان است. اندازه و قدرت شما تعیین کننده پوندی خواهد بود که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. این یکی از مواردی است که یک متخصص در یک باشگاه تیراندازی با کمان می تواند به شما کمک کند. [4]
به عنوان مثال ، کودکی که شروع می کند ، بسته به اندازه آنها ، وزن بین 10-20 پوند می خواهد. یک مرد بزرگ در بالاترین 35 پوند می خواهد.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: